نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3025
-
الف
+

سخت ترین نقشی که «محمدرضا شریفی نیا» بازی کرده است

«محمدرضا شریفی نیا» در یک برنامه تلویزیون از سخت ترین کرکتری که تاکنون ایفا کرده، سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمدرضا شریفی نیا» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «ملکوت» و فلم سینمایی «اخراجی ها» شاهد بودند ، درخصوص سخت ترین کرکتری که تاکنون ایفا کرده ، گفت : نقشی که در سریال «امام علی (ع)» بازی کردم یکی از سخت ترین کرکترهای دوران بازیگری من بود چرا که من نمی توانستم نقش یک فرد شرابخوار مست را بازی کنم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: زمانی که من از سختی این نقش به دیگران گفتم بسیاری ها به من گفتند که چهره تو گویای چیزهای دیگر است اما باید همین جا اعلام کنم که من تاکنون سیگرت نکشیده ام ، مشروب نخورده ام و هیچ کار خلافی انجام نداده ام.

«محمدرضا شریفی نیا» در ۲۵ جوزا(خرداد) ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران زاده شد.

او با بازیگر سینمای ایران «آزیتا حاجیان» ازدواج کرد که اکنون دارای دو دختر به نام های «مهراوه شریفی‌نیا» و «ملیکا شریفی‌نیا» می باشد که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند .

«شریفی‌نیا» برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فلم پری دیده شد اما قبل از آن در سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ خورشیدی مصروف بازی در سریال تلویزیونی امام علی(ع) بود .

«محمدرضا شریفی نیا» علاوه بر بازی در فلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس هم فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال ملکوت

 م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر